خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

  • عدم استفاده صحیح کاربر از صندلی (زخمی شدن روکش، ضربه خوردن فریم ها و پنج پر، نشستن روی دسته های صندلی که منجر به شکستن کفی می شود. استفاده نادرست از مکانیزم صندلی و مشابه آن ).
  • آسیب دیدگی های روکش ناشی از علامت گذاری ،سوختگی، پارگی، چین خوردگی طبیعی در چرم و یا در زمان حمل و نقل توسط مشتری.
  • استفاده کاربر با وزن بیش از 110 کیلو گرم ممکن است منجر به شکستن قطعات محصول شده و خارج از گارانتی می باشد.
  • قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید، یا چروک شدن روکش، تغییر رنگ توسط البسه کاربر و یا شستشو با مواد شیمیایی.
  • استفاده از صندلی در سطوح غیر هموار، ناصاف یا محیط های باز و در معرض باد و باران یا رطوبت شدید.
  • محصول فاقد شماره سریال یا مخدوش و یا نا منطبق با شماره سریال کارت گارانتی.
  • تغییر یا دستکاری محصول توسط افراد متفرقه و خارج از نظارت واحد خدمات پس از فروش شرکت رادسیستم.
  • بروز حوادث غیر مترقبه از قبیل سیل، زلزله و ...

گارانتی سه ساله

ضمانت تمامی محصولات به مدت سه سال

ضمانت اصالت کالا

ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا>

ضمانت تحویل کالا

تحویل سالم کالا با بسته‌بندی ضدآب و ضد‌ضربه

فرم خدمات پس از فروش

4 + 8 = Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.