سوالات متداول

آیا امکان خرید و بازدید حضوری در محل وجود دارد؟

بله، گروه رادسیستم این امکان را فراهم کرده است که شما بتوانیددر نمایندگی ّای ما در سراسر کشور به صورت نزدیک از محصول دیدن و اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید.

آیا برای خرید باید عضو سایت بشویم ؟

بله برای خرید می بایست یک حساب کاربری ایجاد نمایید و اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله شما می توانید به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می توانم به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنم؟

بله ، در صورت عدم امکان ثبت سفارش اینترنتی یا حضوری شما می توانید سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت کنید

آیا روکش صندلی شامل گارانتی می شود؟

در صورتی که ایراد به وجود آمده از سوی شرکت باشد شامل گارانتی می شود در غیر این صورت پرداخت هزینه به عهده ی مشتری است.

مدت زمان گارانتی محصولات به چه صورت است؟

تمامی محصولات شامل 3 سال گارانتی از تاریخ تولید آن است به جز جک صندلی که شامل 1 سال گارانتی می باشد.

ارایه خدمات پس از فروش در شهرستان ها به چه صورت انجام می شود؟

ارایه خدمات در شهرها و مراکز استان ها از طریق نمایندگی های اعلام شده در سایت امکان پذیر است.

آیا امکان تعویض روکش در محل مشتری وجود دارد؟

خیر، صندلی پس از بازدید و بررسی اولیه جهت تعویض روکش به کارخانه ارسال می شود.

برای ثبت درخواست خدمات به چه اطلاعاتی نیاز است؟

برای ثبت درخواست خدمات پس از فروش ابتدا می بایست گارانتی محصول را از طریق فرم فعالسازی گارانتی رجیستر کرده و سپس برای ثبت درخواست خدمات فرم مورد نظر را تکمیل کنید.

در صورت مفقود شدن کارت گارانتی چه کار باید کرد؟

شماره سریال و تاریخ تولید محصول از طریق برچسب زیر صندلی قابل دسترسی است.

روند درخواست خدمات به چه صورت است؟

ثبت فرم خدمات پس از فروش از طریق سایت، تماس تلفنی و تکمیل فرم بازدید دوره ای

ثبت گارانتی به چه شکل انجام می شود؟

از طریق فرم فعالسازی گارانتی و درج اطلاعات درخواستی گارانتی شما فعال می شود.

چگونه مي توانم براي خريد يك محصول مشاوره بگيرم؟

شما مي توانيد براي دريافت اطلاعات در مورد نحوه استفاده از كالاي خريداري شده و يا مقايسه كالاهاي مشابه با تماس از طريق تلفن های آمده در سایت از مشاوره همكاران ما در رادسیستم بهره مند شويد.

آيا محصولات رادسیستم با رنگ ها و روکش هايي غيراز نمونه هاي موجود در کاتالوگ توليد مي شود؟

بله، با تاييد روکش توسط واحد کنترل کيفيت رادسیستم، امکان توليد مبلمان رادسیستم با روکش مورد نظر مشتري وجود دارد است.

در صورت وجود نقص و يا معيوب بودن محصول دريافتي چه بايد كرد؟

اگر كالاي شما داري گارانتي باشد از شركت ضمانت كننده پيگيري نماييد.

آيا صندلي هاي کپی برداری شده با مارک های مشابه تحت پوشش خدمات پس از فروش رادسیستم مي باشند؟

خير، صندلی های کپی برداری شده با نام های مشابه، هيچ گونه ارتباطی با رادسیستم ندارند. سرويس و خدمات پس از فروش فقط به محصولات رادسیستم تعلق مي گيرد.

به منظور بهره مندی از سرويس خدمات پس از فروش شرکت رادسیستم چه اقدامی بايد انجام داد؟

جهت استفاده از خدمات پس از فروش شرکت رادسیستم در استان تهران با شماره تلفن ۳۶۶۷۷۷۰۱-۰۲۶ تماس برقرار حاصل فرمائيد . در ساير شهر های کشور جهت بهره گيری از سرويس خدمات پس از فروش، با نزديکترين نمايندگان شرکت رادسیستم تماس حاصل فرمائيد