سوالات متداول شما مشتریان گرامی

بله، گروه رادسیستم این امکان را فراهم کرده است که شما بتوانیددر نمایندگی ّای ما در سراسر کشور به صورت نزدیک از محصول دیدن و اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید.

بله برای خرید می بایست یک حساب کاربری ایجاد نمایید و اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

بله شما می توانید به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید.

بله ، در صورت عدم امکان ثبت سفارش اینترنتی یا حضوری شما می توانید سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت کنید

در صورتی که ایراد به وجود آمده از سوی شرکت باشد شامل گارانتی می شود در غیر این صورت پرداخت هزینه به عهده ی مشتری است.

تمامی محصولات شامل 3 سال گارانتی از تاریخ تولید آن است به جز جک صندلی که شامل 1 سال گارانتی می باشد.

ارایه خدمات در شهرها و مراکز استان ها از طریق نمایندگی های اعلام شده در سایت امکان پذیر است.

خیر، صندلی پس از بازدید و بررسی اولیه جهت تعویض روکش به کارخانه ارسال می شود.

جهت استفاده از خدمات پس از فروش شرکت رادسیستم در استان تهران با شماره تلفن ۳۶۶۷۷۷۰۱-۰۲۶ تماس برقرار حاصل فرمائيد . در ساير شهر های کشور جهت بهره گيری از سرويس خدمات پس از فروش، با نزديکترين نمايندگان شرکت رادسیستم تماس حاصل فرمائيد

برای ثبت درخواست خدمات پس از فروش ابتدا می بایست گارانتی محصول را از طریق فرم فعالسازی گارانتی رجیستر کرده و سپس برای ثبت درخواست خدمات فرم مورد نظر را تکمیل کنید.

شماره سریال و تاریخ تولید محصول از طریق برچسب زیر صندلی قابل دسترسی است.

ثبت فرم خدمات پس از فروش از طریق سایت، تماس تلفنی و تکمیل فرم بازدید دوره ای

از طریق فرم فعالسازی گارانتی و درج اطلاعات درخواستی گارانتی شما فعال می شود.

شما مي توانيد براي دريافت اطلاعات در مورد نحوه استفاده از كالاي خريداري شده و يا مقايسه كالاهاي مشابه با تماس از طريق تلفن های آمده در سایت از مشاوره همكاران ما در رادسیستم بهره مند شويد.

بله، با تاييد روکش توسط واحد کنترل کيفيت رادسیستم، امکان توليد مبلمان رادسیستم با روکش مورد نظر مشتري وجود دارد است.

اگر كالاي شما داري گارانتي باشد از شركت ضمانت كننده پيگيري نماييد.

خير، صندلی های کپی برداری شده با نام های مشابه، هيچ گونه ارتباطی با رادسیستم ندارند. سرويس و خدمات پس از فروش فقط به محصولات رادسیستم تعلق مي گيرد.