سوالات متداول شما مشتریان گرامی

بله، گروه رادسیستم این امکان را فراهم کرده است که شما بتوانیددر نمایندگی ّای ما در سراسر کشور به صورت نزدیک از محصول دیدن و اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید.

بله برای خرید می بایست یک حساب کاربری ایجاد نمایید و اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

بله شما می توانید به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید.

بله ، در صورت عدم امکان ثبت سفارش اینترنتی یا حضوری شما می توانید سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت کنید

در صورتی که ایراد به وجود آمده از سوی شرکت باشد شامل گارانتی می شود در غیر این صورت پرداخت هزینه به عهده ی مشتری است.

تمامی محصولات شامل ۳ سال گارانتی از تاریخ تولید آن است به جز جک صندلی که شامل ۱ سال گارانتی می باشد.

ارایه خدمات در شهرها و مراکز استان ها از طریق نمایندگی های اعلام شده در سایت امکان پذیر است.

خیر، صندلی پس از بازدید و بررسی اولیه جهت تعویض روکش به کارخانه ارسال می شود.

جهت استفاده از خدمات پس از فروش شرکت رادسیستم در استان تهران با شماره تلفن ۳۶۶۷۷۷۰۱-۰۲۶ تماس برقرار حاصل فرمائید . در سایر شهر های کشور جهت بهره گیری از سرویس خدمات پس از فروش، با نزدیکترین نمایندگان شرکت رادسیستم تماس حاصل فرمائید

برای ثبت درخواست خدمات پس از فروش ابتدا می بایست گارانتی محصول را از طریق فرم فعالسازی گارانتی رجیستر کرده و سپس برای ثبت درخواست خدمات فرم مورد نظر را تکمیل کنید.

شماره سریال و تاریخ تولید محصول از طریق برچسب زیر صندلی قابل دسترسی است.

ثبت فرم خدمات پس از فروش از طریق سایت، تماس تلفنی و تکمیل فرم بازدید دوره ای

از طریق فرم فعالسازی گارانتی و درج اطلاعات درخواستی گارانتی شما فعال می شود.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات در مورد نحوه استفاده از کالای خریداری شده و یا مقایسه کالاهای مشابه با تماس از طریق تلفن های آمده در سایت از مشاوره همکاران ما در رادسیستم بهره مند شوید.

بله، با تایید روکش توسط واحد کنترل کیفیت رادسیستم، امکان تولید مبلمان رادسیستم با روکش مورد نظر مشتری وجود دارد است.

اگر کالای شما داری گارانتی باشد از شرکت ضمانت کننده پیگیری نمایید.

خیر، صندلی های کپی برداری شده با نام های مشابه، هیچ گونه ارتباطی با رادسیستم ندارند. سرویس و خدمات پس از فروش فقط به محصولات رادسیستم تعلق می گیرد.