سبد خرید من 0
0,00 ريال
سبد خرید شما در حال حاضر خالی است!
Product بروزرسانی

انتخاب مبلمان مناسب دفتر کار خانگی

مبلمان دفتر کارخانگی شما باید با توجه به فضا و نیازهای شما خریداری شوند. زمانی برای ارزیابی این نیازها قبل از اقدام به خرید صرف کنید. با یک انتخاب صحیح، می توانید مبلمان اداری شیک، راحت و کارامد برای دفتر کار خانگی خود تهیه کنید.

استایل شخصی و نیازهای خود را ادغام کنید

زمانی که به جنبه های کاربردی دفتر کار خود فکر می کنید، باید به استایل مورد نظر و مناسب این فضا نیز فکر کنید. مبلمان اداری به سبک معاصر که می توان از آن در دفتر کار خانگی استفاده کرد، در انواع قیمت و طرح وجود دارند.

چقدر زمان در اتاق کار خود سپری می کنید؟

تخمین میزان زمانی که در اتاق کار خود می گذرانید عامل مهمی در میزان راحتی فضا تلقی می شود. اگر میزان زمانی که از اتاق کار خود استفاده می کنید کوتاه است و مراجعین زیادی به آن جا رفت و آمد می کنند، استایل دفتر مهم تر از راحتی آن می باشد. اما اگر زمان زیادی در اتاق کار خود هستید به میزان راحتی آن باید توجه ویژه ای داشته باشید.

آیا مشتری به دفتر کار شما رفت و آمد دارد؟

اگر دفتر کار شما به گونه ای است که مشتری یا افراد مختلفی به آن جا رفت و آمد می کنند، یه طور قطع تاثیر زیادی در نوع انتخاب یا چیدمان مبلمان اداری خواهد گذاشت. توجه داشته باشید که انتخاب مبلمان مناسب به معنای خرید انواع گران قیمت آن نیست.

زمانی که مشتری و مراجعه کننده به دفتر کار شما پا می گذارد، به استفاده از یک میز مناسب نیز احتیاج دارید. بهتر است این میز در روبه روی میز کار شما قرار گیرد تا در زمان انجام کار هم به آن تسلط داشته باشید. از انتخاب میز با ابعاد مناسب اطمینان حاصل کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از دو میز در یک زاویه از اتاق می باشد. در این صورت می توانید از یکی برای انجام کارهای خود و از دیگری برای مراجعه کنندگان استفاده نمایید.

آیا در دفتر کار خود همکار دارید؟

اگر دفتر کار خانگی شما به صورتی است که فردی دیگری نیز در کنار شما به انجام کار مشغول است، باید نیازهای او را نیز در نظر بگیرید. شاید همکار شما به فضای کم تر یا بیش تری نسبت به شما احتیاج داشته باشد. برای انتخاب مبلمان اداری مناسب در چنین شرایطی باید برای مدتی در کنار یکدیگر کار کنید تا به مرور زمان نیاز شما از استفاده مبلمان به طور واضح مشخص شود. بعضی از وسایل  مانند کتابخانه و میزی که از آن برای قرار دادن وسایلی مانند پرینتر استفاده می کنید، می توانند به صورت مشترک مورد استفاده قرار گیرند.

به استفاده مناسب از فضا فکر کنید

مبلمانی برای اتاق کار خود انتخاب کنید، که بیش ترین کاربرد را در دفتر کارخانگی شما دارد.شاید شما به خرید مبلمانی شیک و جذاب علاقمند باشید، اما این مبلمان آن طور که باید مورد استفاده قرار نگیرد و با این کار تنها هزینه ای اضافی پرداخت کرده اید. از خرید میزهای کوچکی که فضای کافی برای قرار دادن وسایل ندارند و برای قرار دادن وسایل نیاز به کشوهای اضافه است خودداری کنید. دفتر کار خانگی، محل کار شما محسوب می شود و نوع چیدمان مبلمان اداری آن باید بر اساس نیاز و حداکثر کارامدی صورت گیرد.

فضای اتاق را در نظر بگیرید

اندازه گیری دقیق اتاق و در نظر گرفتن فضای لازم برای استفاده از مبلمان اداری از دیگر عواملی است که باید در هنگام انتخاب مبلمان اداری در نظر گرفته شود. توجه داشته باشید که اتاق های خالی همیشه بزرگ تر به نظر می رسند. بنابراین فضای اتاق را در هنگام پرشدن با وسایل مختلف نیز در نظر بگیرید.

استفاده از یک میز و صندلی به طور قطع فضای زیادی اشغال می کند. در کنار آن ها استفاده از یک کتابخانه و میز و صندلی برای پذیرایی از مراجعین نیز باعث می شود فضا سریع پر شود. بنابراین قبل از خرید ابعاد اتاق را دقیق اندازه گیری کنید و به هر آن چه که نیاز دارید در اتاق قرار دهید، فکر کنید.

شاید در فضای اتاق کار خود تنها به استفاده از لپ تاپ نیاز داشته باشید. در این صورت تنها لازم است از یک میز و صندلی در اتاق استفاده نمایید. بنابراین با توجه به نیاز خود و فضایی که در دسترس دارید می توانید یک خرید موفقیت آمیز انجام دهید.

 

ثبت نام برای خبرنامه
ما هرگز آدرس ایمیل شما را با یک شخص ثالث به اشتراک نخواهیم گذاشت.